دايي: اجازه نمي‌دهيم تيم‌مان به هم بريزد
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

کجاي دنيا جام حذفي بعد از ليگ برتر برگزار مي‌شود

دايي: اجازه نمي‌دهيم تيم‌مان به هم بريزد


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ما خيلي باتجربه و پوست‌کلفت‌تر از اين حرف‌ها هستيم که اجازه دهيم تيم‌مان به هم بريزد.


علي دايي در خصوص آخرين شرايط پرسپوليس اظهار داشت: خدا را شکر پس از پيروزي شيرين مقابل تراکتورسازي تبريز در آمادگي کامل و صددرصدي قرار داريم و بچه‌ها با روحيه عالي آماده نبرد در دومين ديدار خود هستند.

به گزارش فارس ، وي افزود: قطعا بازي سختي را در اصفهان خواهيم داشت و بايد با تمرکز و انگيزه بالا در زمين حريف به ميدان برويم. ذوب‌آهن در اولين بازي خود نتيجه قابل قبولي نگرفته و حتما در زمين خود مي‌آيد تا برابر ما به نتيجه لازم برسد و بازي اول را جبران کند اما من مطمئن هستم با تمريناتي که انجام داديم، تلاش بچه‌ها و انگيزه بالاي آنها با تمرکز براي کسب سه امتياز به اصفهان مي‌رويم و ان‌شاءالله دنبال اين هستيم تا در اصفهان بازي قابل قبولي را به همراه نتيجه لازم به دست آوريم.

وي در پاسخ به سؤالي که نظر شما درباره اظهارات و حمله کي‌روش به فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ چيست، گفت: اظهارات کي‌روش را نخوانده‌ام.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به سوال ديگري که يکي از خواسته‌هاي کي‌روش ميدان دادن به بازيکنان جوان در تيم‌هاي ليگ برتري است، گفت: من هم معتقدم بايد به جوانان بها داد چون آينده فوتبال ما متعلق به جوانان است. شما پرسپوليس را ببينيد که نسبت به قبل چقدر جوانگرايي کرده پس من هم اين موضوع را مي‌دانم و باز هم مي‌گويم آينده فوتبال ما و موفقيتش بستگي به اين جوانان دارد و بايد به اين جوان‌ها بها داده و اطمينان کنيم و بيشتر آنها را به بازي بگيريم. هر چه از اين جوانان کار بکشيم قطعا در آينده کمک بيشتري به ما مي‌کنند و حتي مي‌توانيم آينده خود را تضمين کنيم.

دايي در پاسخ به سوال ديگري که آيا شما موافقيد جام حذفي بعد از ليگ برگزار شود، گفت: هيچ کجاي دنيا چنين چيزهايي انجام نمي‌شود. به نظرم جام حذفي بايد همزمان با ليگ برگزار شود. شما کجاي دنيا ديده‌ايد که برخلاف اين موضوع باشد؟

سرمربي پرسپوليسي‌ها همچنين در خصوص ديدار اعضاي هيئت مديره با خودش و بازيکنان نيز تاکيد کرد: جلسه خاصي نداشتيم اما دست اعضاي هيئت مديره درد نکند به ما دلگرمي و قوت قلب دادند. همين که آنها به تمرين مان آمدند مطمئن باشيد با همکاري دو طرفه آنها کادر فني پرسپوليس مي‌تواند به خواسته‌هايش برسد و قطعا اين نگاه آنها مي‌تواند به پرسپوليس کمک کند. هيئت مديره بايد يار پرسپوليس باشد که ان‌شاءالله همه با هم کمک کنيم تيم امسال موفق باشد.

دايي در مورد حمايت هواداران در بازي اول مقابل تراکتورسازي از تيم نيز گفت: روز اول که به پرسپوليس آمدم اين موضوع را گفتم که آنها نقش تعيين‌کننده‌اي براي موفقيت ما و حتي قهرماني پرسپوليس دارند. اگر هواداران نتيجه مي‌خواهند بايد حمايت کنند. اگر آنها بيايند و پشت سر پرسپوليس باشند مخصوصا تا دقيقه 90 و حتي وقت‌هاي اضافه خيلي راحت‌تر و با آرامش مي‌توانيم به هدف‌مان برسيم. خيلي راحت‌تر از آن چيزي که فکر مي‌کنيم.

وي در ادامه صحبت‌هايش براي دومين بار ضمن تمجيد از تيم ذوب‌آهن تاکيد کرد: در حال حاضر بايد به ذوب‌آهن فکر کنيم. در قدم اول خوب تراکتورسازي را پشت سر گذاشتيم و اميدوارم از اصفهان دست پر به تهران برگرديم. همه به دنبال اين هستيم تا مقامي در خور نام پرسپوليس کسب کنيم. البته ذوب‌آهن هم تيم بسيار خوب و جواني دارد و قطعا کار را براي ما سخت مي‌کند اما ما سه امتياز را مي‌خواهيم و بايد از اين بازي سخت سربلند بيرون بياييم. آنها در خانه خود براي کسب نتيجه دست به هر کاري مي‌زنند اما ما هم مي‌خواهيم از ابتداي بازي‌ها خودمان را به بالاي جدول بچسبانيم و از آن فاصله نگيريم و ان‌شاءالله اين اتفاق مي‌افتد.

وي افزود: خوشبختانه قبل از بازي با پرسپوليس آرامش خوبي به تيم وارد شده، ارتباط در پرسپوليس هميشه بايد حرف اول را بزند. يک تيم خوب پشت سر آن بايد يک هيئت مديره و زنجيري باشد که به همديگر وصل است. اگر اين حمايت‌ها باشد قطعا هيچ چيز نمي‌تواند پرسپوليس را تکان دهد. خوشبختانه افراد بزرگ و عاشقي به هيئت مديره ما آمده‌اند که اميدوارم به پرسپوليس کمک کنند. من هم اميدوارم با عملکردمان شرمنده آنها نشويم.

دايي در پايان درباره تنش‌هاي به وجود آمده بين باشگاه پرسپوليس و سپاهان گفت: معتقدم در اين فوتبال با آرامش همه چيز حل مي‌شود خودتان ديديد ما بازيکناني گرفتيم اما به تمرينات ما نيامدند. مطمئن باشيد در اين فوتبال همه چيز با آرامش و تعامل حل مي‌شود من نمي‌دانم اين تنش‌ها براي چه به وجود مي‌آيد و به نظر من اين يک مسئله بي‌خود است. به نظرم چون ما با يک تيم اصفهاني ديگر بازي داريم که معتقدند از حالا مدعي قهرماني هستند چنين کارهايي را انجام مي‌دهند، شايد به نوعي ما هم مدعي قهرماني باشيم اما خدا را شکر ما خيلي باتجربه و پوست‌کلفت‌تر از اين حرف‌ها هستيم که اجازه دهيم تيم‌مان به هم بريزد يا دچار حاشيه و مشکل شود. تيم ما کار خودش را با قدرت انجام مي‌دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!